اولین سلام 1389
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

 

سلام به همه خاله های مهربون و نی نی های خوشگل

 

امیدوارم سال جدید را با لحظات خوب و به یاد ماندنی شروع کرده باشید روز یکشنبه که اول عید بود زنگ زدیم خونه مادر جون (پدری) و عید و بهشون تبریک گفتیم  بعد زنگ زدیم خونه اون یکی مادر جون که همه داییها و خاله ها و خاله مامان و ....اونجا بودن ومادر جون هم خوشحال بود که همه دورش بودن هم ناراحت که ما نبودیم و میگفت جاتون خیلی خالیه  مامان هم حسابی دلش تنگ شده بود و .بعد از ظهر هم رفتیم خونه خاله الهام که خیلی خوش گذشت

روز یکشنبه ما تعطیل بودیم اما دوشنبه رفتم مهد و با کمک خانوم مربی مهربون یه کاردستی خوشکل درست کردیم

چسبوندن پرها کار من بود

 هفته اول عید کسی نیومد خونمون چون اینجا که تعطیلات عید نداریم اما این هفته تعطیلیم و منتظر مهمون... و حالا یه کم از شیرین زبونیها و کارای جدیدم بگم

هر چی مامان و بابا میگن منم زود تکرار میکنممثلا وقتی مامانم میگه:وای از دست فاطمه منم میگم:وای از دست مامان

بابا میگه:فاطمه شکمومنم میگم:بابا شمکو.بابا میگه بگو ش(با کسره) منم تکرار میکنم. میگه بگو ک(با فتحه) منم میگم بازم میگه بگو مو منم میگم.میگه حالا بگو شکمو. منم میگم شیمکو. یا وقتی نی نای نای میکنممیگم مامان فاططه میقصه(فاطمه میرقصه)

وقتی مامان میخواد جارو بکشهمیگم: مامان فاططه کمک

نقاشی کشیدنم دوست دارم و میگم مامان فاططه نگاشی کوPainter و وقتی تموم شد به مامان و بابا نشون میدم و میگم بابا ببین نازه فاططه نگاشیهر وقت مامان بابا درس میخونن منم کتابمو میارم و میگم کبات فاططه(کتاب فاطمه) 

خیلی دوست دارم به مامان و بابا کادو بدم برا همین یکی از وسایل اتاقو ورمیدارم و یه دستمال یا کاغذ دورش میپیچم و میدم بهشون و میگم بفمایید(بفرمایید)کادو

دیدید چه دخمل خوبیم

مامان اجازه داد بین گلدونا بشینم منم از فرصت استفاده کردم...

  

حتما به این نمایشگاه عکس سر بزنید خیلی خوشگله

اینم یه کاردستی با پارچه های رنگی که هفته پیش درست کردیم 

امیدوارم خوشتون اومده باشه و یادتون نره شاخه گل بفرستیدFlower دوستتون دارم





:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 10 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: